مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-22سياسي

بودجه پیشنهادی شهرداری بندرعباس، واقعی بسته نشده است


عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه در بحث بودجه باید تذکراتی را به شهرداری بدهم، گفت: بودجه 1402 شهرداری بندرعباس به مبلغ 5 هزار و 900 میلیارد تومان بسته شده است.

- ایسنا/هرمزگان عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه در بحث بودجه باید تذکراتی را به شهرداری بدهم، گفت: بودجه 1402 شهرداری بندرعباس به مبلغ 5 هزار و 900 میلیارد تومان بسته شده است.

طبق بررسی هایی که صورت گرفت، اصول اساسی بودجه ریزی در تدوین بودجه 1402 شهرداری بندرعباس رعایت نشده است.

اسماعیل بواشه صبح امروز (سوم اسفندماه) در نطق پیش از دستور خود در هفتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: باید منطق را حاکم کنیم و چند موضوع را اصل قرار دهیم،که بودجه براساس آن نوشته شود، بودجه 1401 شهرداری بندرعباس دوهزار و 500 میلیارد تومان بوده است که اگر مقایسه ای با بودجه 1402 داشته باشیم، نزدیک 130 درصد افزایش داشته که برای بنده غیر قابل قبول است.

به گفته این عضو شورای شهر طبق بررسی و عرفی که در بودجه نویسی است، بودجه بر دو آیتم بسته می شود؛ یکی درآمد و دیگری میزان تحقق بودجه سال قبل، که متأسفانه تنها 52 درصد بودجه 1401 شهرداری تا دی ماه محقق شده است و در خوشبینانه ترین حالت تا پایان سال جاری نهایتا 70 درصد تحقق شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه پیشنهادی شهرداری بندرعباس، واقعی بسته نشده است

بودجه پیشنهادی شهرداری بندرعباس، واقعی بسته نشده است