مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-22سياسي

جوانان با مسئولین سر عناد ندارند، تنها می خواهند به مطالباتشان رسیدگی شود


یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه جوانان با مسئولان و سیاست هایشان سر عناد ندارند، گفت: با گفت وگو، تعامل، مذاکره، یافتن راه حل های مسالمت آمیز و به رسمیت شناخته شدن اعتراضات مشروع و یافتن راه های منطبق با قانون اساسی برای بروز اعتراضات و توجه به .

- ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه جوانان با مسئولان و سیاست هایشان سر عناد ندارند، گفت: با گفت وگو، تعامل، مذاکره، یافتن راه حل های مسالمت آمیز و به رسمیت شناخته شدن اعتراضات مشروع و یافتن راه های منطبق با قانون اساسی برای بروز اعتراضات و توجه به آنها می توان مسائل را حل کرد.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا در خصوص جایگاه مطالبات جوانان در فرآیند سیاست گذاری کشور، اظهار کرد: اساسا سیاست گذاری مجموعه اقداماتی است که بر اساس خردگرایی، تعقل، آینده نگری و فرایندی از مسائل خاص جامعه صورت می گیرد و به دنبال ایجاد راه حل های مناسب برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات جامعه و مردم اعم از جوانان است.

وی با اشاره به اصل 110 قانون اساسی و تعیین سیاست های کلی نظام و نظارت بر حسن اجرای آن ها، اضافه کرد: معمولا فرصت ها و تهدیدها و شرایط زمانی و مکانی در امر سیاست گذاری در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان با مسئولین سر عناد ندارند، تنها می خواهند به مطالباتشان رسیدگی شود

جوانان با مسئولین سر عناد ندارند، تنها می خواهند به مطالباتشان رسیدگی شود