مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:002023-02-22اقتصادي

سایز میگوهای تولیدی هرمزگان مطلوب دنیاست


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: سایز میگوهای تولیدی هرمزگان مطلوب دنیا است و حتی قادر به تولید انبوه در سایزهای مختلف هستیم.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: سایز میگوهای تولیدی هرمزگان مطلوب دنیا است و حتی قادر به تولید انبوه در سایزهای مختلف هستیم.

محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در نشست با سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری قزاقستان، با تاکید بر لزوم تقویت، تحکیم و توسعه روابط تجاری استان ما با کشور قزاقستان، اظهارداشت: استان هرمزگان به عنوان قطب مهم کشاورزی کشور در طول سال و با تولید انواع محصولات کشاورزی و باغی خارج از فصل و همچنین داشتن ظرفیت دروازه های صادراتی، نقش راهبردی در رونق تولید و اقتصاد کشور دارد.

وی افزود: شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، میناب و رودان از مناطق مهم تولید محصولات گلخانه ای در هرمزگان است که سالانه 50 درصد از محصول برداشت شده از سطح گلخانه های استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس، روسیه و آسیای میانه صادر می شود.

صفا بیان کرد: شرایط اقلیمی و آب و هوایی در استان هرمزگان به گونه ای است که تغییرات فصولی همچون زمستان و تابستان تاثیر چندانی در فعالیت های زراعی کشاورزان ندارد و کشاورزان در هر زمانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایز میگوهای تولیدی هرمزگان مطلوب دنیاست

سایز میگوهای تولیدی هرمزگان مطلوب دنیاست