مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-22سياسي

احداث تصفیه خانه فاضلاب قاین و امیدهایی فراتر از خشکسالی


نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی های منطقه، گفت: در منطقه قاینات نگرانی هایی از حیث نگهداشت ذخایر آبی نیز وجود دارد که در این حوزه احداث تصفیه خانه فاضلاب می تواند آرامش روحی برای مردم را از لحاظ تأمین .

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی های منطقه، گفت: در منطقه قاینات نگرانی هایی از حیث نگهداشت ذخایر آبی نیز وجود دارد که در این حوزه احداث تصفیه خانه فاضلاب می تواند آرامش روحی برای مردم را از لحاظ تأمین آب فولاد به دنبال داشته باشد.

سلمان اسحاقی، امروز چهارشنبه سوم اسفند دیدار مدیران عامل ایمیدرو و فولاد ایران و هیئت همراه با استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر محرومیت زدایی، اظهار کرد: به عنوان نماینده قاینات از طرف مردم استان بابت سرمایه گذاری و توجه ایمیدرو به این نطقه توجه ویژه می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امروز شاهد این هستیم پس از یک سال و نیم پیگیری و نگاه ارزشمند ایمیدرو در خراسان جنوبی شاهد تحولات خوبی هستیم، افزود: قریب به یک دهه گذشته با ساخت مجتمع هزار واحدی مسکن مهر در قاین، به فاضلاب این مجموعه بی توجهی شده بود که به دلیل رهاسازی فاضلاب در سطح شهر چالش بزرگی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تصفیه خانه فاضلاب قاین و امیدهایی فراتر از خشکسالی

احداث تصفیه خانه فاضلاب قاین و امیدهایی فراتر از خشکسالی