مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-22اقتصادي

زمان بر بودن استعلام صدور پروانه در دستگاه ها چالش بزرگ شهرداری کلانشهرها


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه پیشنهاد ایجاد درگاه واحد الکترونیک برای صدور پروانه های ساختمانی را در نشست معاونین شهرسازی و معماری شهرداری های کلانشهرهای کشور مطرح کرد.

- معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه پیشنهاد ایجاد درگاه واحد الکترونیک برای صدور پروانه های ساختمانی را در نشست معاونین شهرسازی و معماری شهرداری های کلانشهرهای کشور مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد مسعودی در سی و نهمین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری کلان شهرهای کشور در جمع خبرنگاران گفت: پدیده قالب در کل کشور امروز موضوع رکود در بحث صدور پروانه های ساختمانی است که ریشه این موضوع نیز به مسائل اقتصادی، بروکراسی های اداری و .

باز می گردد.

وی افزود: سیاست ها و تدابیری که در این حوزه می توان اتخاذ کرد از موضوعات مورد بحث امروز بود که یکی از چالش های بزرگ زمان بر بودن استعلام ها در دستگاه های مختلف برای صدور پروانه ها است که در همین راستا پیشنهاد خود را برای ایجاد درگاه واحد الکترونیک در این حوزه ارائه کردیم تا به این ترتیب با سرعت و صحت و امنیت اطلاعاتی این کار انجام شود.

معاون شهردار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص موضوع تأمین پارکینگ نیز گفت: در همه شهرها شرایطی برگرفته از طرح های تفصیلی برای موضوع پارکینگ وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بر بودن استعلام صدور پروانه در دستگاه ها چالش بزرگ شهرداری کلانشهرها

زمان بر بودن استعلام صدور پروانه در دستگاه ها چالش بزرگ شهرداری کلانشهرها