مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-22فرهنگي

فراخوان دومین جشنواره پاسخ برتر تمدید شد


مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره پاسخ برتر با موضوعات تقدیر از فعالان و مراکز پاسخ گو به شبهات دینی تا 15 اسفندماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره پاسخ برتر با موضوعات تقدیر از فعالان و مراکز پاسخ گو به شبهات دینی همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان تا 15 اسفندماه شد.

  قالب های جشنواره عبارتند از کتاب، مقاله، پایان نامه، شعر، داستان، داستانک، رمان، فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی.

، عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی و پاسخ گویی به شبهات نسل نو.

مهلت ارسال آثار 15 اسفندماه  1401 می باشد و ارتباطات و ارسال آثار از طریق شماره  09907670891 و به نشانی @pasokhebartar_festival و همچنین به نشانی www.

pasokh.

org امکان پذیر است.

آثار راه یافته به دومین جشنواره پاسخ برتر توسط هیئت داوران مورد ارزیابی دقیق قرار خواهند گرفت و سپس آثار برگزیده در موعد مقرر معرفی خواهند شد؛ بدیهی است آثاری به مرحله نهایی راه خواهند یافت که سه ویژگی و شاخصه اصلی جشنواره؛ یعنی پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات را دارا باشند؛ از جمله شرایط پذیرش آثار این است که آثار علمی صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دومین جشنواره پاسخ برتر تمدید شد

فراخوان دومین جشنواره پاسخ برتر تمدید شد