مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-22سياسي

ایمیدرو و نگاه خاص سرمایه گذاری در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نگاه خاص ایمیدرو به این استان، گفت: تعهد برای تأمین 30 درصد منابع مالی احداث پست 400 نهبندان، گرچه جزء وظایف این شرکت نبوده، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نگاه خاص ایمیدرو به این استان، گفت: تعهد برای تأمین 30 درصد منابع مالی احداث پست 400 نهبندان، گرچه جزء وظایف این شرکت نبوده، یک اقدام اساسی است.

جواد قناعت، امروز چهارشنبه سوم اسفند در دیدار مدیران عامل ایمیدرو و فولاد ایران که با حضور نماینده شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی همراه بود، اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه و انتقال پساب فاضلاب قاین به فولاد پروژه بزرگی است که از وجوه مختلف دارای اهمیت بوده و ارزشمند است که با اجرای آن، آب مورد نیاز کارخانه فولاد قاین تأمین می شود و نگرانی مردم از برداشت آب های زیرزمینی نیز رفع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه، مشکل فاضلاب قاین حل خواهد شد و از تبعات یک معضل اجتماعی جلوگیری می کند، افزود: اجرای این پروژه با مشارکت ایمیدرو نیز همچون مشارکت در احداث پست 400 نهبندان دارای اهمیت است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی در زمینه گاز انتهای خط انتقال قرار دارد و اکنون از طریق خراسان رضوی تغذیه می شود که دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمیدرو و نگاه خاص سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

ایمیدرو و نگاه خاص سرمایه گذاری در خراسان جنوبی