مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-22سياسي

اردستان میزبان هجدهمین دوره ماراتن نجوم مسیه ایران


هجدهمین دوره ماراتن نجوم مسیه برای دومین دوره متوالی پس از سال 97 روزهای پنجشنبه و جمعه در زواره اردستان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا فرماندار اردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای گردشگری و همچنین گردشگری حوزه نجوم؛هجدهمین دوره ماراتن نجوم مسیه برای دومین دوره متوالی پس از سال 97 روزهای پنجشنبه و جمعه در زواره اردستان برگزار خواهد شد.

  وی با اشاره به حضور 190 نفر منجم در این شهرستان در خصوص ماراتن نجوم مسیه، افزود: 250 نفر از شهرهای مختلف کشور از جمله تبریز، کرمانشاه، تهران ، هرمزگان ، مشهد و .

حضور دارند که حدود 60 نفر شامل مدرس، داور و تیم اجرایی خواهند بود.

احمدی طبا تصریح کرد: این ماراتن در بخش های مختلف از جمله بخش کودکان، رقابت عکاسی، رقابت رصدی، آموزش رصدی و آموزش عکاسی برگزار می شود که رقابت کنندگان به مدت دوازده ساعت در بخش های مختلف به رقابت می پردازند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه به برگزیدگان این ماراتن جوایز قابل توجهی اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این ماراتن، شرکت کنندگان حاضر در این مراسم از آثار و ابنیه تاریخی شهرستان اردستان بازدید خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردستان میزبان هجدهمین دوره ماراتن نجوم مسیه ایران

اردستان میزبان هجدهمین دوره ماراتن نجوم مسیه ایران