مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-22سياسي

تبیین فرهنگ مهدویت محور برنامه های اعیاد شعبانیه در اردبیل


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: برنامه های اعیاد بزرگ ماه شعبان با محوریت تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت در مناطق مختلف اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با موضوع اعیاد ماه شعبان، در سخنانی اظهار کرد: در جامعه اسلامی بویژه در عصر کنونی که تهاجم فرهنگی عقاید و افکار مردم خصوصاً نسل جوان را هدف قرار داده، همگان باید در راستای تحقق اهداف و آرمان های مهدویت و انتظار بیش از پیش تلاش کنیم.

وی بر ضرورت مهیاسازی زمینه برای انتظار فرج و مهدویت در جامعه تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی وظیفه دارد که دنیا را برای مهدویت آماده کند و ما نه تنها خود و جامعه اسلامی ایران، بلکه کل عالم را باید متوجه مهدویت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل به دستورالعمل ارسالی از وزارت کشور در خصوص اجرای پرشور برنامه های اعیاد ماه شعبان اشاره کرد و گفت: برای اجرای برنامه های گسترده در مناطق مختلف استان باید تمامی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، در ستاد استانی مهدویت تقسیم کار کرده و در بحث مهدویت تلاش کنند.

عمل به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر گرامی داشت این ایام و توجه به فرهنگ مهدویت و انتظار، بهره مندی از ظرفیت های مردمی را در این برنامه ها ضروری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین فرهنگ مهدویت محور برنامه های اعیاد شعبانیه در اردبیل

تبیین فرهنگ مهدویت محور برنامه های اعیاد شعبانیه در اردبیل