مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-22اقتصادي

رشد 35 درصدی منابع بانکی در استان سمنان/همکاری بانک ها تقویت شود


استاندار سمنان بابیان اینکه منابع بانکی استان 35 درصد رشد داشته است، گفت: همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی با بانک های عامل می بایست تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه عملکرد بانک ها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی برای جلوگیری از رکود آن ها شایان تقدیر است، ابراز داشت: برای تداوم این روند می بایست همراهی و همکاری بانک های عامل با واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان تقویت شود.

وی ضمن بیان اینکه منابع بانکی استان سمنان 35 درصد رشد داشته است، افزود: علاوه بر بانک ها این مهم می طلبد تا واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در آینده بیش از پیش مراودات مالی خود را با بانک های عامل استان تقویت کنند.

استاندار سمنان همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی با بانک های عامل استان را مطلوب خواند و ابراز داشت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و مسافرت های نوروزی بانک ها می بایست با تعیین شعبه های کشیک، در آماده باش کامل قرار گیرند و تأمین وجه نقدی و خودپردازها نیز باید تقویت شوند.

هاشمی ضمن بیان اینکه کسب رتبه استان سمنان برتر در پرداخت تسهیلات سطح کشور در سایه همراهی و همکاری بانک های عامل استان محقق شده است، تصریح کرد: ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 35 درصدی منابع بانکی در استان سمنان/همکاری بانک ها تقویت شود

رشد 35 درصدی منابع بانکی در استان سمنان/همکاری بانک ها تقویت شود