مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-22اقتصادي

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سوم اسفند ماه 1401 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سوم اسفند ماه 1401 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش بینی های لازم، طرح های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.

همچنین مشروح گفت وگوهای محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، احمد وحیدی وزیر کشور، محمد مهدی اسماییلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیمان جبلی رییس صدا وسیما، پیمان جبلی رییس صدا وسیما، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست را هم می توانید در لین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟