مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-22سياسي

دستاوردهای قابل انتظار از سیزدهمین اجلاس اعضای شورای حکام آب


از آنجایی که مرکز اجلاس شورا تنها نهاد بین المللی در منطقه است که اجلاس شورای حکام آن در این ابعاد تشکیل می شود، یونسکو همواره دید ویژه ای به نتایج و مصوبات آن داشته است.

- به گزارش، سعید علی پور، دبیر کمیته توسعه ارتباطات مرکز در یادداشتی به دستاوردهای قابل انتظار از سیزدهمین اجلاس اعضای شورای حکام آب در تهران پرداخت.

تنها پس از گذشت چند هفته از بیست و یکمین سالگرد تأسیس مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری (تحت پوشش یونسکو)، تهران میزبان سیزدهمین اجلاس شورای حکام این مرکز خواهد بود.

این مرکز که در بهمن ماه سال 1380 (فوریه 2002) با پیگیری وزارت نیرو و زیر چتر سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در تهران تأسیس و راه اندازی شد، همواره نقش مهمی در حوزه دیپلماسی آب در سطوح ملی و منطقه ای داشته است و دستاوردهای متنوعی را در راستای صدور خدمات فنی و مهندسی و انتقال فناوری برای کشور به همراه آورده است.

برنامه ریزی و هدایت فعالیت های مرکز توسط شورای حکام آن، متشکل از مقامات عالیرتبه 18 کشور منطقه، صورت می گیرد، بر این اساس قرار است سیزدهمین اجلاس این شورا روز پنج شنبه چهارم اسفند ماه سال جاری به میزبانی وزارت نیروی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شود و انتظار می رود همانند دوره های گذشته شاهد تصویب چندین پروژه مشترک تحقیقاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای قابل انتظار از سیزدهمین اجلاس اعضای شورای حکام آب

دستاوردهای قابل انتظار از سیزدهمین اجلاس اعضای شورای حکام آب