مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-22سياسي

خادمین رسانه ای جهت اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور جذب می شوند


سجاد فخرایی، مسئول قرارگاه رسانه ای راهیان نور سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به آغاز به کار اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها در حوزه رسانه .

- مسئول قرارگاه رسانه ای راهیان نور سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: به منظور پوشش رسانه ای اردو های راهیان نور دانشجویی خادمین رسانه ای جهت اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور جذب می شوند.

سجاد فخرایی، مسئول قرارگاه رسانه ای راهیان نور سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به آغاز به کار اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها در حوزه رسانه و تولید محتوا و در زمینه های تخصصی به صورت گروهی (تیم تولید) و فردی، تصویربردار، عکاس، تدوینگر و خبرنگار به عنوان خادم افتخاری جذب می شوند.

وی با بیان اینکه متقاضان می توانند تا تاریخ 5 اسفندماه با مراجعه به لینک ثبت نام به آدرس https://survey.

porsline.

ir/s/5MPKYyZ2 نسبت به ثبت نام جهت اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور به عنوان خادم رسانه ای اقدام کنند، افزود: خادمین رسانه ای از 6 تا 28 اسفند ماه به مناطق عملیاتی اعزام می شوند و هر خادم می تواند طی 5 تا 7 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمین رسانه ای جهت اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور جذب می شوند

خادمین رسانه ای جهت اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور جذب می شوند