مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-22سياسي

ایجاد مدارس تخصصی قرآن در آذربایجان شرقی


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ایجاد مدارس تخصصی قرآن در استان با رویکرد حفظ تخصصی آیات این کتاب آسمانی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ایجاد مدارس تخصصی قرآن در استان با رویکرد حفظ تخصصی آیات این کتاب آسمانی خبر داد.

پناهعلی حسین زاده، چهارشنبه سوم اسفندماه، در جلسه هماهنگی ایجاد مدارس تخصصی قرآن در استان، با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور گفت: اقدامات لازم برای راه اندازی این مدارس در استان در حال انجام است.

وی افزود: در سال تحصلیی آینده تعدادی از مدارس با تغییر رویکرد خود و ایجاد رویکرد جدید حفظ تخصصی قرآن کریم، همراه با نیروهای متخصص این امر شروع به فعالیت خواهند کرد.

حسین زاده تصریح کرد: این مدارس به صورت هیئت امنایی اداره می شوند و تمامی مدارس دولتی و غیردولتی می توانند جزو این مدارس باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: دانش آموزان این مدارس علاوه بر برنامه آموزشی معمول مدارس خود، 6 جلسه آموزشی با رویکرد حفظ قرآن کریم در هفته نیز خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مدارس تخصصی قرآن در آذربایجان شرقی

ایجاد مدارس تخصصی قرآن در آذربایجان شرقی