مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-22سياسي

پرونده محمد بروغنی به شعبه هم عرض ارجاع شد


درخواست اعاده دادرسی «محمد بروغنی» متهم آتش زدن فرمانداری پاکدشت، نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب در دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده به شعبه هم عرض ارجاع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر، نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، در دیوان عالی کشور پذیرفته شد.

دیوان عالی کشور در انطباق با بند چ ماده 474 قانون آیین دادرسی کیفری، ضمن تجویز اعاده دادرسی نامبرده، پرونده را جهت رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه صادر کننده رأی ارجاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد بروغنی به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد قمه و حمله به همراه اوباش به فرمانداری پاکدشت و به آتش کشیدن فرمانداری و حمله به مامور دولت حین انجام وظیفه و مجروح شدن وی متهم بود که حکم صادره برای وی از سوی دادگاه اعدام اعلام شده بود.

21 دی سال جاری دیوان عالی کشور اعلام کرد: تقاضای اعاده دادرسی متهم محمد بروغنی نسبت به رأی صادره دادگاه انقلاب در اجرای ماده 474 قانون آیین دادرسی کیفری در دیوان عالی کشور ثبت و اصول پرونده محاکماتی نامبرده جهت رسیدگی مجدد و بررسی تقاضای ثبت شده توسط وکیل وی از دادگاه مربوطه مطالبه شده است و در اجرای تبصره ذیل ماده 478 قانون مذکور، قرار توقف اجرای حکم اعدام تا حصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده محمد بروغنی به شعبه هم عرض ارجاع شد

پرونده محمد بروغنی به شعبه هم عرض ارجاع شد