مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-22سياسي

صدور احکام 469 پرونده در هیات های حل اختلاف مالیاتی قشم و کیش


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور احکام 469 پرونده در هیات های حل اختلاف مالیاتی جزایر قشم و کیش پس از تأکیدات رییس قوه قضاییه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، مجتبی قهرمانی در دیدار با مدیران مالیاتی و قضات و حقوقدانان عضو هیأت های مالیاتی استان اظهار کرد: ورود ریاست قوه قضاییه به موضوعات، همواره حکیمانه و مدبرانه بوده است و برگزاری جلسات تخصصی با حضور ایشان در خصوص مسائل مختلف جامعه نشان از اهمیت این موضوع دارد.

رییس کل دادگستری خوزستان در ادامه افزود: یکی از مهمترین مسائلی که رییس قوه قضاییه طی ماه های اخیر به آن ورود داشته اند، حوزه امور مالیاتی بوده است که بر این اساس در 13 دی ماه امسال جلسه ای تخصصی را با مدیران ارشد مالیاتی کشور برگزار کردند و در نتیجه آن، تصمیمات دقیقی را اتخاذ نموده اند.

وی گفت: با توجه به این موضوع ما هم در دستگاه قضایی استان هرمزگان تصمیم گرفتیم که با الگوگیری از جلسه ریاست قوه قضاییه با مسئولان مالیاتی کشور، جلسه متناظری را در مقیاس استانی برگزار کنیم و به سهم خودمان و بر اساس نقش استان هرمزگان در نظام مالیاتی کشور به اتخاذ تصمیم برای رفع موانع این حوزه بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور احکام 469 پرونده در هیات های حل اختلاف مالیاتی قشم و کیش

صدور احکام 469 پرونده در هیات های حل اختلاف مالیاتی قشم و کیش