مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-22سياسي

آیین نکوداشت علامه سید محمد الحسینی برگزار می شود


آیین نکوداشت و تجلیل از شخصیت علمی نویسنده، محقق، فیلسوف، مترجم و پدر زبانشناسی توحیدی علامه دکتر الحسینی فردا پنجشنبه 4 اسفند در خانه فرهنگ آیه منطقه 5 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دوره ریاست جمهوری و همچنین بعثه ایشان در موسم حج بوده است.

وی در دهه 1360 سردبیر دو مجله انگلیسی زبان echo of islam و mahjubah بوده و قریب به سه دهه و از سال 1371 تا 1400 امامت جماعت مسجد امام رضا (ع) واقع در شهرک اکباتان را عهده دار و مشغول ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی در این منطقه بوده و ده ها کتاب و صدها مقاله علمی تحقیقاتی به زیور طبع آراسته شده است.

والد معظم ایشان مرحوم آیت الله سیدهادی تبریزی از شاگردان مرحوم آیت الحق سیدعلی قاضی و وصی روحانی مرحوم آیت التحقیق شیخ مرتضی طالقانی (ره) و استاد شهید سید باقر صدر، سید موسی صدر و مرحوم آقا مصطفی خمینی از علمای بزرگ نجف و کاظمین بودند.

از جمله اساتید شاخص الحسینی در کلام و فلسفه در ایران می توان به مرحوم علامه محمدتقی جعفری، مرحوم دکتر مهدی حائری یزدی و مرحوم آیت الله سیدرضی شیرازی اشاره کرد.

در این مراسم چهره های برجسته هم چون: حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مصطفی میرلوحی، دکتر حاج سعید حدادیان، دکتر علیرضا منوچهریان، استاد حمیدرضا شکارسری و جمعی از مدیران شهری و فرهنگی حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت علامه سید محمد الحسینی برگزار می شود

آیین نکوداشت علامه سید محمد الحسینی برگزار می شود