مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-22ورزشي

از مدیریت فولاداکسین راضی نیستیم/خانواده آریا همه بدهی ها را پرداخت کرده اند


مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با بیان اینکه از شرایط بد گذشته خارج شده ایم، گفت: در مقایسه شرایط سال گذشته با امسال نارضایتی های گذشته از بین رفته و رضایت در کل مجموعه شرکت به وجود آمده است و اگر با همین فرمان پیش برویم هیچگاه گروه ملی به مشکلات گذشته برنمی گردد.

- از مدیریت فولاداکسین راضی نیستیم/خانواده "آریا" همه بدهی ها را پرداخت کرده اند ایسنا/خوزستان مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با بیان اینکه از شرایط بد گذشته خارج شده ایم، گفت: در مقایسه شرایط سال گذشته با امسال نارضایتی های گذشته از بین رفته و رضایت در کل مجموعه شرکت به وجود آمده است و اگر با همین فرمان پیش برویم هیچگاه گروه ملی به مشکلات گذشته برنمی گردد.

علی محمدی در نشست خبری که امروز، 3 اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: گروه ملی فولاد ایران در حال حاضر با 8 خط تولیدی، 6 کارخانه و 3هزار نفر نیروی کار در حال فعالیت و تولید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به دارایی های این شرکت افزود: 40 درصد از سهام فولاد اکسین، باشگاه استقلال خوزستان، 270 هکتار زمین و چند شرکت زیر مجموعه از جمله دارایی های مجموعه گروه ملی است.

از شرایط بد گذشته خارج شده ایم مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با بیان اینکه بهترین سال های گروه ملی با تولید حدود 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مدیریت فولاداکسین راضی نیستیم/خانواده آریا همه بدهی ها را پرداخت کرده اند

از مدیریت فولاداکسین راضی نیستیم/خانواده آریا همه بدهی ها را پرداخت کرده اند