مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-22سياسي

کلنگ زنی و واگذاری 250 قطعه زمین برای ساخت مسکن مددجویان امداد در ایلام


250 قطعه زمین مسکونی برای ساخت مسکن مددجویان در شهرستان های مهران، دهلران و ملکشاهی واگذار و عملیات ساخت این واحدها به زودی آغاز خواهد شد.

- ایسنا/ایلام 250 قطعه زمین مسکونی برای ساخت مسکن مددجویان در شهرستان های مهران، دهلران و ملکشاهی واگذار و عملیات ساخت این واحدها به زودی آغاز خواهد شد.

امروز 3 اسفند، مرتضی بختیاری ، رییس کمیته امداد کشور در این آیین با اشاره به اینکه مسکن از مهمترین زمینه های توانمندسازی مددجویان است این خدمت برای امداد در عین حال گران ترین نوع خدمت به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن از مهم ترین وعده های دولت رییسی و از مصوبات سفر رییس جمهور به استان ایلام بوده که در حال تحقق است، تصریح کرد: کمیته امداد ساخت مسکن نیازمندان را از اولویت های خود می داند و با این اقدام 60 درصد توانمندسازی مددجویان با تأمین مسکن محقق می شود.

بختیاری تصریح کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده و با مساعدت دستگاه هایی مانند بنیاد مسکن این پروژه 250 واحد مسکونی به عنوان جزیی از برنامه امداد یک ساله انجام می گیرد.

رضا طاهری ، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه نبود زمین یکی از مشکلات عمده در راستای ساخت مسکن مددجویان است و با واگذاری این قطعات زمین که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و واگذاری 250 قطعه زمین برای ساخت مسکن مددجویان امداد در ایلام

کلنگ زنی و واگذاری 250 قطعه زمین برای ساخت مسکن مددجویان امداد در ایلام