مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-22سياسي

شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در دستور کار بنیاد ملی نخبگان


به دلیل اهمیت حوزه فرهنگ و هنر در توسعه کشورهای دنیا، شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ و هنر و به طور خاص رسانه یکی از تغییر رویکردها یا استراتژی های مهم بنیاد ملی نخبگان است که در حال حاضر در دستور کار است.

- در نشست نخبگان با وزیر فرهنگ و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان مطرح شد شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در دستور کار بنیاد ملی نخبگان قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: به دلیل اهمیت حوزه فرهنگ و هنر در توسعه کشورهای دنیا، شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ و هنر و به طور خاص رسانه یکی از تغییر رویکردها یا استراتژی های مهم بنیاد ملی نخبگان است که در حال حاضر در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر باقری مقدم در نشست نخبگان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه که با حضور محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان و مدیران دو نهاد در مجتمع فرهنگی باغ زیبا تهران برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مسیر شناسایی هدایت و حمایت از نخبگان علمی، این نشست را اتفاقی مناسب برای جامعه نخبگان دانست.

وی گفت: بر اساس دستور رییس جمهور به عنوان رییس هیات امنای بنیاد ملی نخبگان، علاوه بر نخبگان حوزه علوم آکادمیک که سال ها از سوی بنیاد ملی نخبگان مورد حمایت قرار گرفته اند، حمایت و پشتیبانی از نخبگان حوزه هنر و رسانه را آغاز کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در دستور کار بنیاد ملی نخبگان

شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در دستور کار بنیاد ملی نخبگان