مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-22سياسي

تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان ارتقای بصیرت دینی است


تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی افراد جامعه به ویژه نخبگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم افتتاحیه بیستمین دوره آموزش رزم مقدماتی نخبگان وظیفه کشوری (ذخیره های نظام) در مرکز آموزش 01 شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش، گفت: دشمنان درصدد آسیب به انقلاب و مردم برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی افزود: مردم و نیروهای مسلح با حمایت و همدلی، توانسته اند دشمنان را در ایجاد تفرقه افکنی و نفوذ به مرزهای کشور، ناامید کرده و با حفظ تمامیت ارضی، ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اهمیت ارتقای توان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام تصریح کرد: هر ملّت باید توان دفاع از خودش را داشته باشد و ملّت ایران نیز با قد عَلَم کردن در مقابل ظلم و ستم، در دوران پیروزی انقلاب، این مهم را ثابت کرده اند که تهدیدات دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان را ارتقای بصیرت دینی و انقلابی افراد جامعه به ویژه نخبگان دانست و اظهار داشت: شما نخبگان، صاحبان و مسئولان آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان ارتقای بصیرت دینی است

تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان ارتقای بصیرت دینی است