مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-22سياسي

ایجاد صلح و سازش در 21 هزار و 172 پرونده در استان تهران


رییس شوراهای حل اختلاف استان تهران از ایجاد صلح و سازش در 21 هزار و 172 پرونده در راستای عملیاتی کردن دو دستورالعمل ابلاغی از سوی رییس کل دادگستری استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، با اشاره به وظایف و صلاحیت های شوراهای حل اختلاف گفت: بخشی از مسئولیت شوراهای حل اختلاف، صلاحیت سازشی آن است؛ چرا که شوراهای حل اختلاف می توانند در کلیه دعاوی حقوقی، مدنی و جرایم قابل گذشت و جنبه خصوصی جرایم غیرقابل گذشت، هیچ گونه حصری ندارد.

صدور 2 دستورالعمل در راستای عملیاتی سازی مفاد سند تحول و تعالی و قانون شوراهای حل اختلاف رییس شوراهای حل اختلاف استان تهران با اشاره به اهداف ترسیم شده در سند تحول و تعالی به منظور افزایش میزان صلح و سازش در دعاوی قابل گذشت اظهار کرد: از زمان حضور دکتر القاصی به عنوان رییس کل دادگستری در مجموعه قضایی استان تهران اقدامات مهم و قابل توجهی در حوزه افزایش میزان صلح و سازش صورت گرفت که اهم آن صدور 2 دستورالعمل در راستای عملیاتی سازی مفاد سند تحول و تعالی و قانون شوراهای حل اختلاف است.

صلاحیت و وظیفه سازشی شوراهای حل اختلاف وی با تاکید بر اینکه با صدور این دو دستورالعمل از سوی رییس کل دادگستری استان تهران بر صلاحیت و وظیفه سازشی شوراهای حل اختلاف تاکید شده است، گفت: بر اساس یکی از این دو دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد صلح و سازش در 21 هزار و 172 پرونده در استان تهران

ایجاد صلح و سازش در 21 هزار و 172 پرونده در استان تهران