مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-22دانش

پیگیری برای اضافه شدن 23 رشته جدید در پیام نور همدان


امسال 23 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای مرکز استان همدان درخواست شده که در سامانه hes ثبت شده است.

- علی حسین محمدظاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از درخواست اضافه شدن 23رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای مرکز پیام نور استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این درخواست ها در سامانه hes ثبت شده است.

وی بیان کرد: امسال بیش از 400 رشته جدید و پرکاربرد در سطح کشور در دانشگاه پیام نور قابل ارائه بوده که به مدیریت گمرک، مدیریت فرهنگی، روابط عمومی و.

می توان اشاره داشت.

 رییس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور همدان مشتمل بر 14 مرکز و واحد زیر پوشش است اظهار کرد: این دانشگاه دارای 10 هزار و 319 دانشجو است که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.

وی تعداد رشته محل های فعال در مراکز و واحدهای زیر پوشش استان همدان را در مقطع کارشناسی 135 رشته و در مقطع کارشناسی ارشد 35 رشته عنوان کرد و گفت:  تعداد اعضای هیأت علمی شاغل در دانشگاه پیام نور استان 120 نفر و در مقطع دانشیار، استادیار و مربی هستند.

محمدظاهری افزود: ارتقای کیفیت و کمیت علمی دانشگاه، ساماندهی، روز آمدسازی تجهیزات آزمایشگاهی، راه اندازی شرکت های دانش بنیان، شبکه نوآوری و فناوری، تقویت مراکز آموزش الکترونیکی دانشگاه ، آمایش و ساماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای اضافه شدن 23 رشته جدید در پیام نور همدان

پیگیری برای اضافه شدن 23 رشته جدید در پیام نور همدان