مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-22اقتصادي

پیش فروش بلیت نوروزی در استان کرمان آغاز شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: پیش فروش بلیت غیرحضوری و اینترنتی از اوایل اسفندماه شروع و از چهارم اسفند ماه نیز فروش بلیت به صورت اینترنتی و حضوری در محل پایانه های مسافربری و دفاتر فروش شرکت های مسافربری انجام خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: پیش فروش بلیت غیرحضوری و اینترنتی از اوایل اسفندماه شروع و از چهارم اسفند ماه نیز فروش بلیت به صورت اینترنتی و حضوری در محل پایانه های مسافربری و دفاتر فروش شرکت های مسافربری انجام خواهد شد.

احسان عراقی زاده امروز سوم اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسافران می توانند بلیت موردنیاز سفر خود را از دو طریق، اینترنتی یا مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت شرکت های مسافربری مستقر در پایانه های مسافر و یا دفاتر فروش بلیط سطح شهر خریداری کنند.

او در ادامه گفت: طرح نوروزی جابجایی مسافران جاده ای خواهان سفر با ناوگان عمومی مسافربری از چهارم اسفندماه انجام می شود که دلیل زودتر آغاز شدن آن نسبت به سال های گذشته آغاز ماه مبارک رمضان از چهارم فروردین ماه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: با توجه به علاقه مسافران نوروزی برای رسیدن به موطن خود و انجام فریضه روزه، برنامه ریزی برای مرحله اول سفرهای نوروزی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش بلیت نوروزی در استان کرمان آغاز شد

پیش فروش بلیت نوروزی در استان کرمان آغاز شد