مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-22ورزشي

تیم امید نفت مسجدسلیمان پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان است


سرمربی تیم فوتبال امیدهای نفت مسجدسلیمان با اشاره به بقای تیم در لیگ برتر، گفت: مطمئن هستم این تیم در فصل آینده لیگ امیدها حرف های زیادی برای گفتن دارد و پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان خواهد بود اما تمام این ها مستلزم این است که باشگاه برنامه ریزی خوبی .

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال امیدهای نفت مسجدسلیمان با اشاره به بقای تیم در لیگ برتر، گفت: مطمئن هستم این تیم در فصل آینده لیگ امیدها حرف های زیادی برای گفتن دارد و پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان خواهد بود اما تمام این ها مستلزم این است که باشگاه برنامه ریزی خوبی برای آینده این تیم داشته باشد.

فرزاد بهزادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بقا تیم امیدهای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، اظهار کرد: واقعاً تیم شرایط خوبی نداشت و بعد از اینکه هدایت این تیم را در اواخر بازی های لیگ برتر امید پذیرفتم، شرایط سختی داشتیم و در همین حین نیز دو بازیکن مان را به دلیل محرومیت از دست داده بودیم اما در شش هفته ای که هدایت تیم را بر عهده داشتم، هدف مان این بود که نفت در لیگ برتر بماند.

وی ادامه داد: ما چهار هفته با 13 تا 14 بازیکن مقابل رقبا حاضر می شدیم اما خدا را شکر می کنم که خدا زحمات همین بازیکنان را دید و کمک کرد تا نفت مسجدسلیمان در اولین حضور خود در لیگ برتر امیدها بتواند سهمیه خود را ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم امید نفت مسجدسلیمان پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان است

تیم امید نفت مسجدسلیمان پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان است