مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:422023-02-22سياسي

شهید قهاری و شهدا از ما می خواهند همواره با ولایت باشیم


مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: شهید قهاری سعید و همه شهدا از ما می خواهند همواره در عمل ولایتمدار بوده و پشتیبان ولایت باشیم چراکه ولایت ما را به وادی امن هدایت می کند.

- ایسنا/همدان مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: شهید قهاری سعید و همه شهدا از ما می خواهند همواره در عمل ولایتمدار بوده و پشتیبان ولایت باشیم چراکه ولایت ما را به وادی امن هدایت می کند.

سردار محمدحسین رجبی چهارشنبه 3 اسفندماه در یادواره شهید سعید قهاری سعید که به مناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت این شهید والامقام در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با حضور باشکوه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: در استان کردستان به فرماندهانی برخورد می کنیم که روحیات ویژه ای دارند و چندین شهید شاخص آن را جزء شهدای مظلوم می دانم که شهید بروجردی یکی از این شهدا بود و شهید نورعلی شوشتری نیز روحیاتی شبیه به شهید بروجردی داشت.

وی ادامه داد: شهید سعید قهاری سعید سومین شهید مظلومی بود که علاوه بر ویژگی هایی چون شهید بروجردی و شهید شوشتری، خود نیز دارای ویژگی هایی خاص بود.

رجبی مومن، متقی و پرهیزگار بودن، مجاهد فی سبیل الله در میدان نبرد با دشمن، صبور، خوش خلق، مردم دار، شجاع و نترس و عملگرا بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید قهاری و شهدا از ما می خواهند همواره با ولایت باشیم

شهید قهاری و شهدا از ما می خواهند همواره با ولایت باشیم