مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-22سياسي

امام جمعه قزوین: «پاسداران» دانش آموخته مکتب عاشورا هستند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت روز پاسدار گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) که در محل فرماندهی سپاه استان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: پاسداران در مکتب عاشورا پرورش یافته و در تمام سختی ها با افتخار در خط مقدم حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: پاسداران، وفاداری و جانبازی خویش را از علمدار کربلا آموختند و در تمام دنیا صدای مبارزه با استکبار را طنین انداز کردند.

افتخار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با داشتن پیشکسوتان جهاد و شهادت که با سربندهای یاحسین و یا ابوالفضل به استقبال خطر رفتند، افزونتر گشته و نام این افتخارآفرینان همواره در تاریخ این سرزمین و دنیا جاودانه خواهد ماند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: انقلاب ما با مکتب عاشورا گره خورده است و در مسیر حق طلبی تا امروز با قدرت پیش رفته است.

پاسداران آینه تمام نمای مکتب عاشورا هستند که رشادت، جانبازی، درایت و شجاعت را با خویش به همراه دارند و گوش به فرمان ولی زمان تا اقتدار کامل پیش می روند تا پرچم انقلاب را به دست صاحبش برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: «پاسداران» دانش آموخته مکتب عاشورا هستند

امام جمعه قزوین: «پاسداران» دانش آموخته مکتب عاشورا هستند