مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-22بين الملل

خشم ترامپ درباره حمایت «فاکس نیوز» از رقیب احتمالی او


پوشش خبری مثبت شبکه جمهوری خواه فاکس نیوز از «ران دسانتیس» فرماندار فلوریدا و یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، دونالد ترامپ را عصبانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که برخی نظرسنجی ها از شکست احتمالی دونالد ترامپ در کارزار مقدماتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2024 حکایت دارد، رییس جمهور سابق آمریکا فاکس نیوز را به حمایت از ران دسانتیس فرماندار فلوریدا متهم کرده و به این شبکه جمهوری خواه تاخته است.

 شبکه فاکس نیوز که یکی از رسانه های مورد علاقه دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری او در آمریکا بود، طی ماه های اخیر پوشش خبری مثبتی از ران دسانتیس فرماندار فلوریدا انجام داده و برخی مجریان سرشناس این شبکه هم سعی کرده اند خودشانرا از دونالد ترامپ جدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه آمریکایی هیل ، دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی تروث خود مطلبی علیه شبکه فاکس نیوز منتشر و این رسانه را تنها در اسم، جمهوری خواه توصیف کرده است.

ترامپ که پیشتر رسما نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام کرده است، به شدت از فاکس نیوز به دلیل پوشش خبری مثبت این شبکه از ران دسانتیس فرماندار فلوریدا و رقیب احتمالی او در کارزار مقدماتی جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری عصبانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم ترامپ درباره حمایت «فاکس نیوز» از رقیب احتمالی او

خشم ترامپ درباره حمایت «فاکس نیوز» از رقیب احتمالی او