مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-22اجتماعي

32 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی خوزستان سفر می کنند


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به میزبانی خوزستان از کاروان های راهیان نور دانش آموزی گفت: امسال 32 هزار دانش آموز در قالب این کاروان ها به خوزستان سفر خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز چهارشنبه در رزمایش بزرگ 2 هزار نفری دانش آموزان اهواز که با موضوع یاوران انقلاب برگزار شد، عنوان کرد: در سازمان دانش آموزی تلاش می شود تا مهارت های زندگی سالم و اسلامی به دانش آموزان آموزش داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: دانش آموزان در این سازمان به نوعی زندگی کردن را یاد می گیرند و به نوعی برای زندگی به دور از آسیب آموزش می بینند؛ همچنین تلاش شده که در تابستان سال جاری برنامه ریزی هایی در این سازمان برای دانش آموزان داشته در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به میزبانی خوزستان از کاروان های راهیان نور دانش آموزی افزود: دانش آموزان از سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور به استان سفر می کنند که برای سال تحصیلی امسال 32 هزار دانش آموز در قالب این کاروان ها به خوزستان سفر خواهند کرد و در مجموع تاکنون 30 هزار دانش آموز از مناطق جنگی استان بازدید داشته اند.

حمیدی نژاد اظهار کرد: مقرر شده یک هزار و 500 نفر از برگزیدگان استعدادهای درخشان از سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور پیشرفت به استان سفر کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی خوزستان سفر می کنند

32 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی خوزستان سفر می کنند