مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-22ورزشي

ذوب آهن تنها تیم بدون بازیکن خارجی در WASL / با کسی تعارف نداریم


در حالی به عنوان تیم دوم گروه آ به مرحله بعدی رقابت های WASL صعود کردیم که در میان تیم های حاضر این رقابت ها تنها تیم بدون بازیکن خارجی هستیم.

- ایسنا/اصفهان مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: در حالی به عنوان تیم دوم گروه آ به مرحله بعدی رقابت های WASL صعود کردیم که در میان تیم های حاضر این رقابت ها تنها تیم بدون بازیکن خارجی هستیم.

پیمان صداقت نیا در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر عزم جدی ذوبی ها در کسب سکو، اظهار کرد: برای موفقیت ذوب آهن با هیچ کس تعارف نداریم.

تیم بسکتبال ذوب آهن پس از کسب عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته امسال به عنوان یکی از دو نماینده کشورمان در لیگ باشگاه های غرب آسیا حضوری قدرتمند داشته است و بلندقامتان آهنین در حالی به عنوان تیم دوم گروه آ به مرحله بعدی رقابت های WASL صعود کرده اند که در میان تیم های حاضر در این رقابت ها تنها تیمی هستند که از بازیکن خارجی بهره نمی برد.

وی افزود: تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان همچنین با حضور قدرتمند خود در مسابقات جاری لیگ برتر باشگاه های کشور از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کرده و جایگاه خود را به عنوان تیم دوم جدول تثبیت کرده است.

صداقت نیا ادامه داد: در حال حاضر جز چهار تیم نخست از شانزده تیم حاضر در لیگ هستیم که به مرحله دوم مقدماتی صعود کرده ایم و این نشان از عزم جدی تمام اعضا تیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن تنها تیم بدون بازیکن خارجی در WASL / با کسی تعارف نداریم

ذوب آهن تنها تیم بدون بازیکن خارجی در WASL / با کسی تعارف نداریم