مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-22سياسي

البرز پایلوت گردشگری عشایری جامعه بنیاد می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از گسترش گردشگری عشایری به صورت بومگردی و جامعه بنیاد به صورت پایلوت در البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یحیی دارایی، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان البرز امروز در جلسه هم افزایی برای گسترش همکاری ها در زمینه توسعه گردشگری عشایری که حضور سرپرست اداره کل و سرپرست امور عشایر در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در زمینه گردشگری عشایری در استان البرز 10 منطقه ییلاقی و قشلاقی مستعد با همت اداره امور عشایر شناسایی شده، اظهار کرد: این نوع گردشگری به صورت بومگردی و گردشگری جامعه بنیاد عشایری است.

  گفتنی است سال گذشته تفاهمنامه همکاری بین اداره کل و اداره امور عشایر استان منعقد شد که بر اساس این تفاهمنامه همکاری های متقابل در زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بین این دو دستگاه افزایش می یابد.

   گردشگری روش ایجاد تنوع در معیشت عشایر سرپرست اداره امور عشایر استان البرز نیز در این نشست ضمن قدردانی از سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز برای نگاه مثبت نسبت به گسترش گردشگری عشایری اظهار کرد: یکی از راه های ایجاد تنوع در معیشت عشایر، ایجاد گردشگری عشایری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز پایلوت گردشگری عشایری جامعه بنیاد می شود

البرز پایلوت گردشگری عشایری جامعه بنیاد می شود