مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-22فرهنگي

پایان هفته «هدیه اسرارآمیز» به دست تان می رسد


نمایش «هدیه اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای پایانی همین هفته اکران آنلاین می شود.

- نمایش هدیه اسرارآمیز به کارگردانی میثم یوسفی از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای پایانی همین هفته اکران آنلاین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش عروسکی هدیه اسرارآمیز به نویسندگی آتسا شاملو و کارگردانی میثم یوسفی از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب طرح هر هفته یک فیلم تئاتر روزهای پنجشنبه و جمعه 4 و 5 اسفند 1401 در پایگاه کانون به نشانی cinema.

kpf.

ir/film به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: در شب تولد شاهزاده، جارچیان در شهر جار می زنند که هر فردی بتواند در شب یلدا گل پامچال بهاری برای شاهزاده بیاورد یک سبد طلا جایزه می گیرد .

.

معصومه آرواز دستیار کارگردان، مریم آشوری، علی باروتی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، مریم تهرانی، هدیه حاج طاهری و هانی حسینی بازی دهندگان عروسک نمایش هدیه اسرارآمیز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته «هدیه اسرارآمیز» به دست تان می رسد

پایان هفته «هدیه اسرارآمیز» به دست تان می رسد