مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-22سياسي

مراجعه حضوری دانشجویان به سازمان امور دانشجویان کاهش یافت


مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی گفت:سامانه سجاد به صورت موثر به امر خدمت رسانی سرعت بخشیده است و از طریق این بستر مراجعه حضوری متقاضیان به نحو چشم گیری کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، نشست هم اندیشی نمایندگان دانشگاه های تهران در خصوص سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد)، توسط دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان امور دانشجویان و با حضور دکتر صالحی مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی، نمایندگان دانشگاه های تهران با هدف ایجاد تعامل و همفکری بین سازمان امور دانشجویان و دانشگاه ها به منظور تسهیل، تسریع و افزایش کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان در محل این سازمان برگزار شد.

در این نشست دکتر صالحی مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: سازمان امور دانشجویان بازوی اجرایی وزارت علوم در حوزه دانشجویی است به طوری که بیش از 50 خدمت دارای شناسه در حال ارائه به دانشجویان توسط سازمان است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی اظهار کرد: این جلسه با هدف هماهنگی و هم افزایی بیشتر، دریافت نقطه نظرات، تسهیل و بهبود ارتباط با دانشگاه ها در خصوص ارائه خدمات به دانشجویان از طریق سامانه سجاد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه حضوری دانشجویان به سازمان امور دانشجویان کاهش یافت

مراجعه حضوری دانشجویان به سازمان امور دانشجویان کاهش یافت