مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-22دانش

تصویب رشته کسب و کارهای دیجیتالی در دانشگاه علمی کاربردی


برای نخستین بار دوره کاردانی فنی کسب و کارهای دیجیتالی با نگاه به بازاریابی در بستر فناوری های نوین در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

- تصویب رشته " کسب و کارهای دیجیتالی" در دانشگاه علمی کاربردی برای نخستین بار دوره کاردانی فنی کسب و کارهای دیجیتالی با نگاه به بازاریابی در بستر فناوری های نوین در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا جمالزاده سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: گسترش و پیشرفت روزافزون تکنولوژی به خصوص در زمینه دیجیتال و اینترنت، وضعیت کسب و کارها را تغییر داده است، رونق اینترنت علاوه بر ایجاد کسب و کارهای جدید ، موجب سرعت بخشی و یکپارچگی عواملی چون برقراری ارتباط با مشتریان، شناختن بازار هدف برای فروش، آگاهی از فعالیت رقیبان و سهولت انجام کسب و کارهای کوچک و بزرگ شده است که انجام بهینه آنها نیازمند نیروی انسانی ماهر و حائز شایستگی های مدنظر است.

دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی با تأکید بر ضرورت ایجاد اینگونه رشته ها در قالب نظام آموزش های علمی کاربردی خاطر نشان کرد: دانش آموختگان این رشته ، مهارت ها و توانمندی هایی چون بازاریابی ویدئویی، بهینه سازی و بازاریابی موتورهای جستجو (SEO/SEM)، بازاریابی شبکه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب رشته کسب و کارهای دیجیتالی در دانشگاه علمی کاربردی

تصویب رشته کسب و کارهای دیجیتالی در دانشگاه علمی کاربردی