مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-22سياسي

حضور اروپایی ها در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم چشمگیر است


خسروی به افزایش کیفی و فنی این دوره از مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: حضور متسابقین اروپایی در سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم چشم گیر است.

- اصغر خسروی رییس اداره مسابقات مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و رییس کمیته بین المللی سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر ، درخصوص این دوره از مسابقات قرآنی اظهار داشت: سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در دوبخش مقدماتی و نهایی فعالیت خود را آغاز کرده است که فراخوان اولیه آن در تیرماه 1401 از طریق نمایندگی های سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور اعلام شد.

خسروی ادامه داد: پس از بررسی های مراحل اولیه معرفی افراد، حدود 80 کشور شرکت کنندگان قرآنی خود را در رشته های قرائت، حفظ کل و ترتیل در دوبخش خواهران و برادران معرفی کردند که البته در بخش خواهران شامل رشته حفظ کل و ترتیل می شود.

وی افزود: از بین این 80 کشور حدود 150 نفر شرکت کننده حضور یافتند که مراحل مقدماتی آن در دی ماه 1401 در مشهد مقدس داوری شد؛ فایل ها به صورت ضبط شده از کشورهای شرکت کننده ارسال و در تهران تدوین شد که خروجی آن بعد از داوری، 32 کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند؛ بنابراین در این دوره 52 شرکت کننده در رشته های حفظ، ترتیل و قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اروپایی ها در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم چشمگیر است

حضور اروپایی ها در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم چشمگیر است