مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-22سياسي

آیت الله کعبی: کشور از ابتدای دولت شاهد توفیقات چشمگیری بوده است


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: از ابتدای استقرار این دولت، کشور شاهد توفیقات چشمگیری بوده است و دشمن نیز با دیدن این پیشرفت ها و برای مقابله با آن اغتشاشات اخیر را در کشور راه انداخت که با تدبیر رهبری و هوشیاری مردم ناکام ماند.

- عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: از ابتدای استقرار این دولت، کشور شاهد توفیقات چشمگیری بوده است و دشمن نیز با دیدن این پیشرفت ها و برای مقابله با آن اغتشاشات اخیر را در کشور راه انداخت که با تدبیر رهبری و هوشیاری مردم ناکام ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عباس کعبی، در نطق پیش از دستور یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد و مرزهای راهبردی منطقه ای و بین المللی انقلاب اسلامی به مثابه تنها قدرت ایدئولوژیک جهانی گسترش پیدا کرده است و با میدانداری محور مقاومت اسلامی، لیبرال دموکراسی و استکبار را به چالش کشیده است.

وی با اشاره به اینکه باید خداوند را برای وجود ملت با استقامت که با وجود همه فراز و فرودها و دشمنی های جبهه استکبار جهانی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند، شکرگزار باشیم، گفت: شکر عملی این نعمت بزرگ الهی با تداوم صراط مستقیم انقلاب اسلامی تا فتح قله های پیشرفت و عدالت و خدمت صادقانه به ملت و حل مشکلات زندگی آنان و تبدیل نقاط ضعف به نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: کشور از ابتدای دولت شاهد توفیقات چشمگیری بوده است

آیت الله کعبی: کشور از ابتدای دولت شاهد توفیقات چشمگیری بوده است