مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:052023-02-22سياسي

دیدار «بردی محمداف» با رییس مرکز منطقه ای دیپلماسی پیشگیرانه سازمان ملل


رییس جمهور ترکمنستان با رییس مرکز منطقه ای دیپلماسی پیشگیرانه سازمان ملل که در حال اتمام ماموریت خود به عنوان نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در آسیای مرکزی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، سردار بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان قبل از سفر به بحرین با ناتالیا ژرمن رییس مرکز منطقه ای دیپلماسی پیشگیرانه سازمان ملل که در حال اتمام ماموریت خود به عنوان نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در آسیای مرکزی است، دیدار و گفت وگو کرد.

 ژرمن ضمن قدردانی از امکان گفت و گو برای موضوعات و عوامل امیدوارکننده در توسعه بیشتر همکاری های مثمر ثمر، سلام گرم آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد را به رییس جمهور ترکمنستان ابلاغ و برای  ترکمنستان مستقل آرزوی صلح، رفاه و موفقیت در مسیر تحولات بزرگ کرد.

رییس جمهور ترکمنستان به نوبه خود ضمن تشکر از سخنان محبت آمیز، بهترین آرزوهای خود را در قبال رییس این سازمان مقتدر که در فرآیندهای جهانی و دنیای مدرن نقش پیشرو دارد، را ابراز داشت.

 بردی محمداف با ابراز قدردانی از کار مثمر ثمر و مشارکت شخصی ژرمن در توسعه همکاری بین ترکمنستان و سازمان ملل متحد، انتصاب وی را به عنوان مدیریت کمیته مبارزه با تروریسم سازمان ملل تبریک گفت و برای وی ​​آرزوی موفقیت و دستاوردهای جدید در این سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار «بردی محمداف» با رییس مرکز منطقه ای دیپلماسی پیشگیرانه سازمان ملل

دیدار «بردی محمداف» با رییس مرکز منطقه ای دیپلماسی پیشگیرانه سازمان ملل