مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:102023-02-22اجتماعي

کاهش دما تا 8 درجه در برخی نقاط کشور/ باد شدید فردا در تهران


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران روز آینده چهارم اسفند قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعدازظهر وزش باد شدید پیش بینی می شود - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در اغلب نقاط کشور جوی آرام و پایدار داریم همچنین از بعدازظهر فردا تا شنبه 6 اسفند، دریای خرز مواج است.

وی افزود: روز آینده در گیلان بارش باران داریم همچنین بارش پراکنده در برخی مناطق مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه پنجم اسفند در استان های ساحلی خزر برخی مناطق اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، شرق و جنوب شرق کشور، شمال شرق کشور، دامنه های و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده داریم.

ضیاییان با بیان اینکه در سه روز آینده در برخی مناطق شمال شرق کشور، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و اردبیل، وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود، گفت: همچنین فردا پنجشنبه باد شدید در جنوب یزد، جنوب اصفهان، شمال فارس، شرق سیستان و بلوچستان و کرمان پیش بینی می شود و جمعه این شرایط را در شمال فارس، جنوب یزد، خراسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما تا 8 درجه در برخی نقاط کشور/ باد شدید فردا در تهران

کاهش دما تا 8 درجه در برخی نقاط کشور/ باد شدید فردا در تهران