مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-22سياسي

امیر سرتیپ آشتیانی : حضور نامشروع نظامیان اشغالگر در خاک سوریه، نا امن کننده است


سپهبد « علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

- سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار طی سخنانی با درود به روح حضرت امام خمینی(ره) و حافظ اسد که بنیان گذاران روابط راهبردی دو کشور بودند، گفت: امروز بخش زیادی از عمق راهبردی دو کشور ناشی از امتزاج خون رزمندگان ایرانی و سوری در مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سایه رهبری خردمندانه دو کشور، اشتراکات و پیوندهای فراوان، رابطه ایران و سوریه را به سمت یک رابطه عمیق و قلبی هدایت کرده است که تاکنون دشمنان مشترک موفق به جدایی آن نشدند گفت: خوشبختانه مناسبات دوکشور یکی از بهترین دوره های تاریخی خود را تجربه می کند.

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه ارتش و ملت بزرگ و قهرمان سوریه توانسته است در برابر هجوم گسترده گروه های تروریستی تکفیری و حامیان خارجی آنها به پیروزی برسد افزود: حضور رزمندگان محور مقاومت در کنار رزمندگان سوری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ آشتیانی : حضور نامشروع نظامیان اشغالگر در خاک سوریه، نا امن کننده است

امیر سرتیپ آشتیانی : حضور نامشروع نظامیان اشغالگر در خاک سوریه، نا امن کننده است