مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-22اقتصادي

نگاه ویژه دولت به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای مناطق کم برخوردار


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به حدود 1793 میلیارد تومان ارتقاء می یابد که دلالت بر نگاه ویژه دولت به مناطق کمتر برخوردار است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به حدود 1793 میلیارد تومان ارتقاء می یابد که دلالت بر نگاه ویژه دولت به مناطق کمتر برخوردار است.

حمید جهانشاهی، عصر امروز چهارشنبه سوم اسفند در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: در بخش اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی مشمول نظام بودجه استانی تا پایان بهمن ماه سال جاری در قالب 9 ردیف هزینه ای تخصیص میانگین 89 درصد ابلاغ گردیده است که بصورت کامل به دستگاه های اجرایی ذی مدخل اعلام و در اختیار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه در بخش حقوق دستگاه های اجرایی و هزینه های اجتناب ناپذیر دستگاه های اجرایی با مشکلات متعدد و کمبود اعتبار مواجه هستیم پیگیری های زیادی در جهت ترمیم اعتبارات هزینه ای و جبران کسری اعتبارات این بخش صورت پذیرفته است که در این زمینه قول های مساعدی داده شده است و انتظار می رود تا نیمه اسفند ماه جاری به استان ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه دولت به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای مناطق کم برخوردار

نگاه ویژه دولت به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای مناطق کم برخوردار