مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-22اقتصادي

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به حوزه گردشگری خراسان شمالی


مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی گفت: طرح های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومان و اشتغال 600 نفر در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سید علی میرکریمی، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: طرح های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومان و اشتغال 600 نفر در حال انجام است.

وی گفت: این پروژه ها شامل پروژه های کوچک، متوسط و بزرگ با سرمایه گذاری بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات دولتی در حال انجام است.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی حوزه گردشگری را به عنوان دومین پیشران اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: یکی از راه های موثر در توسعه پایدار استان خراسان شمالی حرکت به سمت حوزه گردشگری و رونق این صنعت تاثیر گذار است.

به گفته میرکریمی 157 واحد گردشگری و پذیرایی در حال حاضر در استان خراسان شمالی در حال فعالیت است که برای رونق بخشیدن به این واحدها تسیهل گران حوزه گردشگری با معرفی هر چه بیشتر استان و دعوت از گردشگران داخلی و خارجی بیشترین تاثیر و مسئولیت را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به حوزه گردشگری خراسان شمالی

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به حوزه گردشگری خراسان شمالی