مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 18:302023-02-22سياسي

حمل و نقل یکی از مسائل کلیدی در پدافند شیمیایی است


جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: حمل و نقل یکی از حوزه های مورد توجه در نظام پدافند شیمیایی است.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: حمل و نقل یکی از حوزه های مورد توجه در نظام پدافند شیمیایی است.

سردار محسن ساسانی در اولین همایش ملی پدافند شیمیایی با رویکرد حمل و نقل که امروز، سوم اسفند ماه، توسط شهرداری نیشابور برگزار شد، خاطرنشان کرد: ارتقاء آمادگی برای مواجهه با تهدیدات و حوادث شیمیایی یکی از موارد کلیدی در پدافند شیمیایی است.

وی عنوان کرد: در نظام پدافند شیمیایی برای قبل از حادثه، حین حادثه و پس از حادثه، ساز و کار اجرایی و اقداماتی پیش بینی شده است.

در تعریف پدافند شیمیایی عناصر مهمی از جمله رصد، پایش، تشخیص و هشدار مربوط به حوزه تهدیدات، مخاطرات و آسیب پذیری ها، طبقه بندی مراکز شیمیایی و صنعتی، شناسایی آسیب پذیری ها و تعیین حریم برای مراکز شیمیایی وجود دارد که مفاهیم عملکردی آن را در بر می گیرد.

جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه هدف از نظام پدافند شیمیایی مصون سازی در حوزه مباحث مربوط به عناصر خطرناک، صنایع و حوزه حفاظت و صیانت از مردم است، گفت: هر چقدر بهره برداری از منابع طبیعی توسعه و پیشرفت کند، پیچیدگی ها در برخورد و به کارگیری عناصر حاصل از آن افزایش می یابد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل یکی از مسائل کلیدی در پدافند شیمیایی است

حمل و نقل یکی از مسائل کلیدی در پدافند شیمیایی است