مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:102023-02-22سياسي

دشمن به دنبال بن بست نمایی، مشروعیت زدایی و ناامیدی است


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نیازمند اقتصاد مردمی هستیم، گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس فرصتی فراهم شد که مردم در جبهه ها حضور پیدا کنند، - امروز اقتصاد را نیز باید در اختیار مردم قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 3 اسفند) در اولین همایش فاتحان بی نشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک اعیاد شعبانه و ولادت امام حسین(ع) گفت: خداوند را شاکرم که این توفیق را نصیبم کرد که در آغاز ماه شعبان و در آستانه ولادت باسعادت سرور آزادگان حضرت امام حسین(ع) در جمع همسنگرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشم.

عزیزانی که مفتخر به حفظ و پاسداری از مکتب اهل بیت و پاسداری از سرزمین و وطن مان و اسلام عزیز و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی، نظام و کشور عزیزمان و کمک به مردم است رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون شک افتخار پاسداری فرصت و توفیق بزرگی است که شامل همه نمی شود و هرکسی نمی تواند این توفیق را پیدا کند تا لباس خدمت و انجام وظیفه را به تن کند گفت: طبیعتاً رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی، نظام و کشور عزیزمان و کمک به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال بن بست نمایی، مشروعیت زدایی و ناامیدی است

دشمن به دنبال بن بست نمایی، مشروعیت زدایی و ناامیدی است