مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:102023-02-22اجتماعي

مدیریت آسیبهای اجتماعی نیازمند هم افزایی است


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: مدیریت آسیبهای اجتماعی تنها از عهده اداره بهزیستی امکان پذیر نیست بلکه باید همه بخشها و مسوولان ذیربط فرهنگی و اجتماعی در این زمینه مشارکت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نیره عابدین زاده در جلسه هیات مدیره شبکه هماهنگی مراکز شبه خانواده استان خراسان رضوی در گناباد اظهار کرد:  مدیریت آسیبهای اجتماعی تنها از عهده اداره بهزیستی امکان پذیر نیست بلکه باید همه بخشها و مسوولان ذیربط فرهنگی و اجتماعی در این زمینه مشارکت داشته باشند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: هم افزایی بین بخشی برای کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی ضروری است.

وی بیان کرد: همه متولیان مربوطه باید برای مدیریت آسیبهای اجتماعی احساس مسوولیت کرده و به وظایف خود عمل کنند تا با یک کار گروهی شاهد کاهش تبعات آسیبهای اجتماعی در جامعه باشیم.

عابدین زاده ادامه داد: در مراکز شبه خانواده باید ضمن حفظ کرامت کودکان و نوجوانان و ریشه یابی علل آسیبهای اجتماعی، بعد از مراقبتهای حمایتی لازم زمینه بازگشت این افراد به دامان خانواده شان فراهم شود.

وی اضافه کرد: اگر امکان بازگشت کودکان و نوجوانان به دامان خانواده شان فراهم نشد باید در جهت مهارت آموزی و توانمند سازی این افراد از نظر اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت آسیبهای اجتماعی نیازمند هم افزایی است

مدیریت آسیبهای اجتماعی نیازمند هم افزایی است