مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:252023-02-22اقتصادي

ثبت نام بیش از 2900 مددجوی سمنانی در طرح مسکن ملی


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تاکنون 2 هزار و 936 نفر از مددجویان این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همراهی خیران و نیکوکاران برای مرمت، بازسازی منازل و خانه دار شدن مددجویان تلاش می شود.

وی با بیان اینکه صاحب خانه شدن مددجویان کمیته امداد یکی از راهکارهای توانمندی آنها است، تصریح کرد: ساخت واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ازجمله تلاش های دولت آیت الله رییسی کمک به خانه دار شدن مردم در طرح تأمین مسکن است، افزود: این مهم برای مددجویان کمیته امداد استان نیز در دست پیگیری است و ساخت مسکن برای متقاضیان آغاز شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن بالغ بر 2 هزار و 936 مددجوی کمیته امداد در استان سمنان ثبت نام کردند، ادامه داد: با حمایت کمیته امداد به پرونده این افراد در طرح تأمین مسکن رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد متقاضی، 582 نفر ثبت نام خود را با افتتاح حساب در بانک های عامل قطعی کردند، گفت: تاکنون با تخصیص پروژه، ساخت 130 واحد مسکونی در قالب طرح تأمین مسکن آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 2900 مددجوی سمنانی در طرح مسکن ملی

ثبت نام بیش از 2900 مددجوی سمنانی در طرح مسکن ملی