مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:502023-02-22اقتصادي

تراکم جمعیت در فردیس بیش از 54 درصد است


رییس سازمان برنامه و بودجه استان البرز گفت: با توجه به تراکم بالای 54 درصدی جمعیت در شهرستان فردیس، انبوه سازی برای این شهرستان اقدامی خطرآفرین و مضر است و یقینا به افزایش مهاجرپذیری به این شهرستان می افزاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، عبدالرضا کریم پور، رییس سازمان برنامه و بودجه البرز، طی نشستی در فرمانداری فردیس که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در فرمانداری فردیس برگزار شد، گفت: نباید در فردیس انبوه سازی انجام شود.

چرا که توجه به انبوه سازی در این شهرستان، همراه با پذیرش مهاجر جدید خواهد بود و با توجه به سرانه های پایین این شهرستان، در آینده نه چندان با کوهی از مشکلات و معضلات روبرو خواهیم بود عبدالرضا کریم پور اظهار کرد: زمانی کرج را به خوش آب و هوایی اش می شناختند، اما اکنون این شهرستان و شهرستان های اطراف آن از جمله فردیس، با انبوه انسان مواجه شده است.

وی بیان کرد: ناب ترین اراضی کشاورزی ما را در گذشته به مسکن تبدیل کردند اکنون نباید اجازه دهیم سرانه های کشاورزی حداقلی موجود را از بین ببرند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه انبوه سازی یعنی تشویق به مهاجرپذیری، افزود: شهرستان فردیس تراکم جمعیتی بالایی دارد و دیگر نباید در آن انبوه سازی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم جمعیت در فردیس بیش از 54 درصد است

تراکم جمعیت در فردیس بیش از 54 درصد است