مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:102023-02-22سياسي

روز درختکاری نماد زندگی و تداوم روح حیات بر روی زمین است


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: روز درختکاری در تقویم ملی به عنوان نماد زندگی و یاری کننده روح حیات بر روی زمین هرساله مورد استقبال عظیم مردم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین عطایی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی هفته منابع طبیعی با بیان این مطلب افزود: روز درختکاری از معدود برنامه هایی است که تقریباً همه اقشار جامعه در آن مشارکت داشته و به آن اهمیت می دهند.

وی بر توزیع نهال در روز درختکاری تاکید کرد و گفت: یکی از اقدامات بسیار مثبت در ترویج فرهنگ هوا و زمین پاک همین توریع نهال رایگان بین مردم است که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

عطایی به برنامه ملی کاشت یک میلیارد اصله درخت در کشور اشاره کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی باید در اجرای این طرح اهتمام داشته و از تمامی ظرفیت ها در راستای تحقق این مهم استفاده کند.

این مسئول تاکید کرد: امروز در گوشه و کنار ایران پهناور عرصه های وسیع منابع طبیعی کار را مهم و دشوار ساخته که بخشی از آن به تولید نهال و بخش دیگر به حفاظت از منابع ملی معطوف شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به پیشگیری از برخی آسیب ها در حوزه منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: همه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی باید در برابر قاچاق چوب دغدغه مند و هوشیار باشند و خود را حافظ منابع طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز درختکاری نماد زندگی و تداوم روح حیات بر روی زمین است

روز درختکاری نماد زندگی و تداوم روح حیات بر روی زمین است