مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-22اقتصادي

آشنایی با برنامه های عید نوروز در قم


معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: با توجه به درپیش رو بودن ایام پایانی سال، برنامه های متنوع و مناسبی برای مدیریت عرضه و کنترل قیمت ها در بازار شب عید در این استان به اجرا درخواهد آمد.

- محسن امیدیان امروز سوم اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، پیرامون جزییات برنامه های در نظر گرفته شده برای مدیریت بازار شب عید در قم، اظهارکرد: در همین رابطه سازمان جهاد کشاورزی قم بر اساس تکلیفی که از سوی دولت به وزارت جهاد کشاورزی واگذارشده در خصوص تنظیم بازار شب عید در این استان تکلیف جدی دارد که با محوریت اتاق تعاون و به منظور تقویت تعاونی ها در تأمین و عرضه کالاهای موردنیاز مردم انجام می شود.

وی افزود: نمایشگاه های عرضه کالاهای اساسی نیز از نیمه ماه جاری در استان دایر می شود که در آن ها اقلام مختلف موردنیاز مردم در این ایام و همچنین میوه و تره بار بدون واسطه و به صورت مستقیم برای مصرف خانواده ها عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین برای تأمین هرچه مطلوب تر میوه شب عید با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی استان، سیب و پرتغال موردنیاز مردم که از قبل خریداری شده، عرضه می شود.

امیدیان قم گفت: در خصوص پوشاک نیز ستاد تنظیم بازار در حال جمع بندی است تا شاهد برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم پوشاک و کیف و کفش در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با برنامه های عید نوروز در قم

آشنایی با برنامه های عید نوروز در قم