مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 21:002023-02-22اقتصادي

اختلاف قیمت کالا بین کارخانه تا بازار دلال ها را منتفع می کند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: اختلاف قیمت کالاها و اجناس مختلف بین کارخانه تا بازار منجر به منتفع شدن دلال ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر پرنیان روز چهارشنبه در جمع رؤسای اتحادیه صنفی، صاحبان و هیأت مدیره مجتمع های تجاری تبریز، افزود: در این زمینه و برای مقابله با افزایش قیمت های تصنعی، با درج و رصد اطلاعات در سامانه جامع تجارت، قیمت اجناس کاهش می یابد چون بهره گیری از سامانه جامع تجارت به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

وی با بیان تاکید بر اینکه باید رابطه مناسبی بین اصناف و مصرف کنندگان ایجاد کرد، ادامه داد: بخش تولید باید به واحدهای صنفی و اتحادیه های مربوطه وصل شود، چراکه اگر تولید قوی تر شود کیفیت محصولات و تقاضا نیز ارتقا خواهد یافت و با توجه به اینکه بهبود معیشت مردم مستلزم افزایش میزان سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی است، باید فضای مناسبی برای جذب سرمایه گذاران فراهم کنیم.

پرنیان اظهار کرد: در این راستا باید اقتصاد استان در ابعاد و زمینه های مختلف و متنوع را قدرتمند کنیم تا با افزایش سرمایه گذاری و درآمدزایی، تمام کسب و کارها به صورت زنجیره ای رونق یابند.

وی بر ضرورت کنترل نبض بازار در ایام پایان سال از سوی اصناف تاکید و اضافه کرد: در ایام پایانی سال باید شرایطی ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف قیمت کالا بین کارخانه تا بازار دلال ها را منتفع می کند

اختلاف قیمت کالا بین کارخانه تا بازار دلال ها را منتفع می کند