مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 21:052023-02-22حوادث

2 محموله کالای قاچاق در ماهشهر کشف شد


دریابانان بندر ماهشهر در 2 عملیات بازرسی 370 میلیارد ریال بار قاچاق در سواحل خلیج فارس کشف و ضبط کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار لطفعلی پاکباز با اشاره به کشف 2 محموله قاچاق کالا در سواحل بندر ماهشهر بیان کرد: دریابانان ماهشهر به منظور مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب های ساحلی خوزستان، در 72 ساعت گذشته ضمن کنترل دقیق شناورهای عبوری در آب های شمال خلیج فارس به 6 فروند شناور تجاری که به سمت بنادر خوزستان در حرکت بود، مظنون شده و آن ها را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: مرزبانان در بازرسی دقیق از شناورهای توقیف شده تعداد 410 دستگاه کولر اسپلیت، 60 دستگاه ماشین لباسشویی، 50 دستگاه تلویزیون ال ای دی، 25 دستگاه ماشین ظرف شویی، 50 دستگاه جارو برقی و 30 دستگاه توستر را کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری 18 متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 250 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

وی از کشف محموله 120 میلیارد ریالی کالا قاچاق در چند روز اخیر خبر داد و افزود: دریابانان ماهشهر حین کنترل شناورهای عبوری در آب های شمال خلیج فارس به 2 فروند شناور تجاری که به سمت بنادر خوزستان در حرکت بود، مظنون شده و آن ها را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 محموله کالای قاچاق در ماهشهر کشف شد

2 محموله کالای قاچاق در ماهشهر کشف شد